המדיניות שלנו

1 . בכל מקרה של צורך מימוש האחריות על הצרכן (הלקוח) להציג תעודת האחריות / קבלה.

2 . השירות לתיקון המוצר באחריות יינתן מרגע הקריאה תוך זמן של 24 שעות.

3 . במידה וגורם זר / מנעולן/ טכנאי/ ספק שירות חיצוני/ יספק שרות תיקון לדלת ראה כי אחריות פגה על המוצר.

4 . חברתנו אינה מספקת שירותים שבאחריות בימים שישי – שבת – וחגים.

5 . ביטול הזמנת שירות טכנאי – כרוך בתשלום.

6 . התשלום יהיה לאחר גמר העבודה במקום ביצוע העבודה.

7 . המחירים אינם כוללים מע”מ.